Modlitwa do Św. Rafała Archanioła o uzdrowienie

 


Modlitwa do Św. Rafała Archanioła o uzdrowienie 
Rafa - El po hebrajsku oznacza ,, Bóg uleczył '' . Archanioł Rafał 
jest tym , który przynosi do naszego życia Boże uzdrowienie.
Prośmy więc za jego wstawiennictwem w naszych potrzebach.

Modlitwa do św. Rafała Archanioła o uzdrowienie 

Dobry święty Rafale , wzywam Cię jako patrona tych , których nękają
choroby lub cierpienia cielesne . Ty przygotowałeś lekarstwo , które 
przywróciło wzrok Tobiaszowi . Twoje imię oznacza ,, Bóg uzdrawia ''.

Proszę Cię o pomoc w mojej potrzebie ... ( wymienić ją ). Jeśli jest taka 
wola Boża , ulecz mnie z choroby albo przynajmniej daj mi męstwo 
potrzebne do cierpliwego jej znoszenia jako zadośćuczynienia za moje 
grzechy i dla zbawienia mojej duszy. Naucz mnie łączyć swoje cierpienia
z cierpieniami Jezusa i Maryi i szukać łaski Bożej w Komunii Świętej
i w modlitwie. Pragnę naśladować Twoją gorliwość w wypełnianiu woli
Bożej we wszystkim. Tak jak młody Tobiasz wybieram sobie Ciebie za
towarzysza podróży przez życie. Pragnę słuchać Twoich natchnień. 
Powierzam się Twej opiece , abym mógł w łasce Bożej dotrzeć do kresu 
ziemskiej podróży.

Święty Rafale , stary Tobiasz powiedział , że jesteś ,, pomocą łaski Bożej''.
Bądź moją pomocą i wyproś mi Bożą łaskę i to , co polecam Twemu 
potężnemu wstawiennictwu. Boski lekarzu , ulecz mnie , jak uleczyłeś
niegdyś Tobiasza. Święty Rafale , którego nazywają ,, Boskim lekarstwem ''
i ,, Aniołem zdrowia'' , módl się za mną . Amen .