Koronka do Najdroższej Krwi Pana Jezusa

 

Koronka do Najdroższej Krwi Pana Jezusaiorkach:


Na dużych paciorkach:
O Jezu , okryj Twoją Przenajdroższą Krwią cały świat!
Obmyj wszystek brud grzechowy i odnów świat przez 
Ducha Świętego.

Na małych paciorkach:
O mój Jezu , przebaczenia i Miłosierdzia , przez zasługi
Twej Najdroższej Krwi.

Wyjątki z obietnic Pana Jezusa danych przez S.M. Chambon dla odmawiających
Koronkę do Najświętszych Ran i Najdroższej Krwi...,, Przez Moje Rany udzielę
wszystkiego , o co prosić Mnie będziecie.... wszystkie wasze sprawy , nawet 
najmniejsze , jeśli zanurzycie we Krwi Mojej , nabiorą nieskończonej zasługi ....
Moc Moja jest w Moich Ranach ... Rany Moje mają Moc nad Sercem Boga...
posiadając Je, potężnym się stajesz i masz więcej mocy ode Mnie , bo możesz
rozbrajać Sprawiedliwość Moją... Gdy ofiarujesz Moje Święte Rany za grzeszników
nie zapomnij tego czynić i za dusze w Czyśćcu ... Ofiaruj twoje cierpienie w 
połączeniu z Moimi Boskimi Ranami i za dusze czyśćcowe ''. Kto za życia swego
czcił Rany Pana Jezusa , korzystał z Ich zasług i ofiarował Ojcu Przewdwiecznemu
za dusze w Czyśćcu , będzie miał przy swojej śmierci Najświętszą Maryję Pannę 
i Aniołów, a Pan Jezus Ukrzyżowany w całym blasku Swej Chwały przyjmie 
go i ukoronuje jego czoło niebieskim wieńcem Swej Chwały.