15 tortur Pana Jezusa w ciemnicy

Torturowanie Pana Jezusa

15 tortur Pana Jezusa w ciemnicy
Pan Jezus:,, Córko Moja, pragnę ,abyś te moje piętnaście ukrytych tortur dała wszystkim poznać , aby każdą z nich uczczono . Każdy ,kto codziennie jedną z tych nieznanych tortur z miłością ofiaruje i gorliwie odmówi Modlitwę, otrzyma nagrodę w dzień Sądu.
15 tortur Pana Jezusa w ciemnicy
Żydzi uważali Mnie za największego złoczyńcę i znęcali się nade Mną w następujący sposób.
1 - zdarli ze mnie suknię i kłuli żelaznymi szpikulcami.
2 - nogi związali Mi sznurem i ciągnęli Mnie po kamiennych schodach do lochu. Wrzucili Mnie do cuchnącej ciemnicy pełnej nieczystości;
3 - związanego sznurami ciągnęli Mnie po ziemi rzucając od ściany do ściany;
4 - zawiesili mnie na belce, na lużnym wężle , który się rozwiązał , i spadłem na ziemię. Tą torturą rozbity płakałem krwawymi łzami ;
5 - przywiązali mnie do słupa i ranili Moje Ciało w różny sposób. Rzucali Mnie na kamienie i przypalali rozżarzonymi węglami i pochodniami.
6 - przebijali Mnie szydłami , szpikulcami i włóczniami , rozrywali Mi skórę , Ciało , żyły ;
7 - przywiązanemu do słupa podsuwali pod bose stopy kawałki rozżarzonego żelaza ;
8 - na Głowę wgnietli Mi żelazną obręcz i oczy zawiązali Mi brudną szmatą ;
9 - posadzili Mnie na siedzenie pokryte najeżonymi gwożdziami , które wyryły w Moim Ciele głębokie dziury ;
10 - na Moje Ciało wylali rozpalony ołów i żywicę , potem gnietli Mnie na stołku pełnym gwożdzi ,które coraz mocniej wbijały się w Moje Ciało ;
11 - na Moje poniżenie i udrękę , na miejsce wyrwanej brody powtykali druty :
12 - rzucili mnie na belkę i przywiązali do niej tak ciasno , że nie mogłem oddychać ;
13 - gdy tak leżałem na ziemi , deptali po Mnie , a jeden z nich stawiając nogę na Mojej piersi , przebili Mi cierniem Język ;
14 - do ust wlali Mi najohydniejsze wydzieliny i obsypali najohydniejszymi zniewagami ;
15 - zawiązawszy Mi na plecach rece , rózgami wypędzili Mnie z więzienia .
MODLITWA - ku czci 15 tortur Pana Jezusa w ciemnicy
Panie Mój i Boże , pragnę stale czcić Twoje nieznane piętnaście tortur i Twoją Przenajświętszą i Przenajdroższą Krew tam przelaną . Ile ziaren na ziemi , ziaren zboża na polach , zdziebeł traw na łąkach , owoców w sadach , liści na drzewach , kwiatów na łąkach , gwiazd na niebie, Aniołów w Niebiosach i stworzeń na ziemi , tylekroć tysięcy razy bądz uwielbiony , pochwalony i uczczony , mój Panie , Jezu , Miłości najgodniejszy .Niech tyle tysięcy razy Najświętsza Maryja Panna chwalebne chóry Aniołów i wszyscy Święci czczą Ciebie , Twoje Serce Przenajświętsze , Twoją Krew Przenajdroższą , i Twoją Boską Ofiarę za ludzkość , i Twój Przenajświętszy Sakrament . Chwałę , cześć i uwielbienie niech Ci oddadzą wszyscy ludzie teraz i na wieki.
Tyleż razy , o mój Jezu , pragnę Ci dziękować , składać cześć , uwielbienie , i wynagrodzenie za wszystkie doznane przez Ciebie zniewagi i należeć chcę do Ciebie ciałem i duszą. Tyleż razy żałuję za me grzechy , przepraszam Ciebie , o mój Jezu , Panie i Boże mój , i proszę o przebaczenie i miłosierdzie nad nami. Twoje nieskończone zasługi ofiaruję Ojcu Przedwiecznemu na wynagrodzenie za moje grzechy i za kary zasłużone przeze mnie. Mocno postanawiam zmienić moje życie i proszę o to , Panie , aby ostatnia godzina mojego życia , moich najbliższych , którym winien jestem modlitwy , oraz wszystkich grzeszników całego świata była pełna szczęśliwego pokoju. Proszę także o uwolnienie dusz czyśćcowych , tych mi najbliższych jak i wszystkich w Czyśćcu cierpiących.
To miłosne uwielbienie i wynagrodzenie ponawiać pragnę każdej godziny dnia i nocy , aż do ostatniej chwili mego zycia. Proszę Cię , mój Najukochańszy Jezu , byś to moje pragnienie w Niebie zatwierdził i nie pozwól , aby ani ludzie , ani szatan mi w tym przeszkodzili . Amen.
Pan Jesus : ,, Córko Moja , pragnę , abyś te Moje piętnaście ukrytych tortur dała wszystkim poznać, aby każdą z nich uczczono . Każdy , kto codziennie jedną z tych nieznanych tortur z miłością ofiaruje i gorliwie odmówi powyższą modlitwę , otrzyma nagrodę w dzień Sądu.
Pan Jezus do ,, Centurii'':....... w każdą pierwszą środę i w każdy pierwszy piątek miesiąca odprawiaj półgodzinną adorację przed Ukrzyżowanym Panem Jezusem Chrystusem , przed Krzyżem Świętym .
W pierwszy piątek od godz: 0 : 00 do godz: 0 : 30.
W pierwszą środę od godz: 03: 00 do godz 03 : 30. Ta godzina była dla Mego udręczonego Ciała wielkim lękiem i cierpieniem...., Całą noc byłem bity i poniewierany . Ta noc była wielkim bezprawiem nade Mną , Synem Bożym . Ale też ta noc była nocą Świętą , nocą wielkiego odkupienia rodzaju ludzkiego .... ( odmawiać część Bolesną Różańca i ofiarowanie się Najdroższej Krwi).

Zródło Modlitwy: Modlitewnik - Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa , autor Modlitewnika- Rudolf Szaffer. Wydanie VI poprawione i poszerzone. Wrocław 2020 rok.