Koronka do Ducha Świętego Tajemnica 3

 

Tajemnica 3

Tajemnica 3 : Przez Ducha Świętego Jezus wyprowadzony na pustynię.


,,Pełen Ducha Świętego , powrócił Jezus znad Jordanu i przebywał w Duchu
[ Świętym ] na pustyni czterdzieści dni , gdzie był kuszony przez diabła''
( Łk 4 , 1 ).

Spraw . Panie , niech Duch Święty , który umocnił mnie w sakramencie bierzmowania
i udzielił mi darów mądrości i rozumu , rady i męstwa , umiejętności , pobożności i
bojaźni Bożej , wspomaga mnie swą łaską w chwilach walki ze złem i prowadzi 
ku wiernemu wypełnianiu mego powołania.

7 razy: Przyjdź , Duchu Święty, napełnij serca twych wiernych i ogień Twojej
miłości w nich zapal.

1 raz : Ześlij Ducha Twego , a powstanie życie . I odnowisz oblicze ziemi.

Módlmy się : Boże , któryś pouczył serca wiernych światłem Ducha Świętego,
daj nam w tymże Duchu poznać, co jest prawe, i Jego pociechą zawsze się radować.
Przez Chrystusa , Pana naszego. Amen.